Het aftellen is begonnen.... - Reisverslag uit Vortum-Mullem, Nederland van Maarten en Ilse Lamers - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.... - Reisverslag uit Vortum-Mullem, Nederland van Maarten en Ilse Lamers - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen....

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Ilse

09 Augustus 2015 | Nederland, Vortum-Mullem

Toen Maarten en ik gingen fantaseren over de zomervakantie van 2015 besloten we al gauw dat we weer graag een verre reis wilde maken. En omdat we allebei nog nooit in Azië zijn geweest leek het ons nu het moment om dit werelddeel te gaan ontdekken.
Met Maarten als technicus aan mijn zijde was al snel beslist dat Japan onze bestemming moest worden. Een mooi, schoon, technisch, bijzonder en net land (zeggen ze), waar we allebei heel nieuwsgierig naar zijn geworden!
Voor de eerste keer gaan we van onze reis een digitaal dagboek bijhouden. Ons gevoel zegt dat deze reis heel bijzonder gaat worden en dat willen we graag met onze familie, vrienden en kennissen delen! Daarnaast is het ook voor andere reizigers leuk om reisverslagen te kunnen lezen over de bestemming waar ze naar toe gaan!
Ook gaan we voor de eerste keer rondreizen met het openbaar vervoer. Japan heeft een heel goed georganiseerd treinnetwerk wat uitnodigt tot deze manier van reizen.
We hebben de treintickets al thuis en ook een reisgids van Japan is al gekocht. We zijn nog allebei druk aan het werk, maar tellen ondertussen ook al steeds meer af...
Nog 3 weken en dan gaat ons avontuur beginnen!! :) :)

• 09 Augustus 2015 - 19:15

Ons Moeder:

veel plezier met de voorbereiding.

• 09 Augustus 2015 - 19:22

Gerwin & Els:

Het klink allemaal erg goed, we snappen dat jullie aan het aftellen zijn. Naar weer een mooi nieuw avontuur. Heel veel plezier en volop genieten.

• 09 Augustus 2015 - 20:01

Petra :

....ik ga mee aftellen.........nu al benieuwd naar jullie belevenissen in het land van de rijzende zon....

• 11 Augustus 2015 - 14:46

Willem-Jan, Patricia, Sanne En Tessa:

Wij zijn benieuwd!

• 23 Augustus 2015 - 06:36

Petra :

Nog (vandaag meegeteld, t is nog vroeg) 8 dagen..........エキサイティングな.....!(Ekisaitinguna!)....

• 28 Augustus 2015 - 10:18

Karin&Math:

Maarten & Ilse,

heel veel plezier met de voorbereidingen, en een geweldige reis door dit bijzondere land toegewenst!

• 29 Augustus 2015 - 15:39

Wie:

De koffers gepakt, het huis en de tuin in de plooi? Reizen maar!!! Geniet