Het avontuur gaat bijna beginnen!!! - Reisverslag uit Vortum-Mullem, Nederland van Maarten en Ilse Lamers - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat bijna beginnen!!! - Reisverslag uit Vortum-Mullem, Nederland van Maarten en Ilse Lamers - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat bijna beginnen!!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Ilse

29 Augustus 2015 | Nederland, Vortum-Mullem

Hallo allemaal,

Nog maar één nachtje slapen en dan is het zover! :)
Het avontuur gaat morgen dan eindelijk beginnen! Na nog een paar drukke weken achter de rug te hebben, gaan we vanaf nu alleen nog maar genieten!! Om vast een beetje in de stemming te komen hebben we thuis alvast wat geproefd van de Japanse thee en geoefend om te eten met stokjes.
We moeten onze spullen nog inpakken (dat gaan we dadelijk doen als ik dit verslagje heb opgeslagen), maar als dat gedaan is zijn we klaar om te vertrekken.
We vliegen morgen vanaf Schiphol rechtstreeks (in 11 uur) naar Osaka. Nederlandse tijd komen we midden in de nacht aan, maar in Japan is het dan 8.30u in de ochtend. Vanuit het vliegveld gaan we meteen het land ontdekken, we slapen namelijk onze eerste nachten in Hiroshima en zullen daar toch moeten zien te komen. Voor het wennen aan het tijdsverschil is het maar goed ook denk ik, we gaan meteen mee in het ritme van de dag! Dus onze treintickets activeren en hop de trein in naar Hiroshima.

We zijn heel benieuwd hoe het allemaal gaat zijn en hopen dat we jullie via deze weg mee kunnen laten genieten van ons avontuur!!

Tot het volgende bericht vanuit Japan!

Liefs,
Maarten en Ilse

• 29 Augustus 2015 - 23:04

Ons Moeder:

Hopelijk zijn de koffers gesloten en kan de reis beginnen.

• 30 Augustus 2015 - 10:03

Clara:

heel veel plezier... en genieten van deze gave reis!

• 30 Augustus 2015 - 10:17

Peggy:

Heeel veeel plezier! Geniet ervan!

• 30 Augustus 2015 - 11:06

Marian:

Geniet er van maar dat gaat jullie zeker lukken

• 30 Augustus 2015 - 14:54

Hanneke:

Hopelijk valt de vlucht en treinreis mee qua uren en zien jullie direct mooie, leuke, interessante dingen in Japan! Ervaar, experimenteer, ontdek, geniet en laat ons wat meebeleven via deze site ;) :)

• 30 Augustus 2015 - 20:42

Christel:

Hallo Maarten en Ilse,

Heel veel plezier in Japan. Geniet ervan.